dimarts, 12 d’abril del 2011

L'autoaprenentage de la fonètica

Entra al Bloc de Gabriel Bibiloni i contesta aquestes dues preguntes:

http://bibiloni.cat/blog/?p=379

1. És prescindible l'ensenyament-aprenentatge de la fonètica?
2. Quins recursos coneixes per a assolir la pronúncia d'una llengua?

dimecres, 30 de març del 2011

dimarts, 15 de març del 2011

És l’hora del canvi: TIC, TAC, TIC, TAC…

Ací teniu la presentació que Pep Hernández ens va fer la setmana passada:

És l'hora del canvi...TIC, TAC...

...i la pregunta que us plantege és la següent: usareu les TIC quan sigueu mestres? De què dependrà? Les circumstàncies desfavorables us guanyaran la partida?

dijous, 3 de març del 2011

Exposicions de 1-03-2011

Ací teniu els vídeos de les exposicions

Alfedro Peña Maestre

http://www.youtube.com/watch?v=dKcyWDDPRuA
http://www.youtube.com/watch?v=So4DUIIXdew

Mari Carmen Lázaro Esteve

http://www.youtube.com/watch?v=xXo5dRlrEc4

(copieu l'adreça, el bloc dóna problemes per a fer enllaços hui)